Solen gassar.....

...och insekter och kräldjur trivs.
Jag ska på läger nästa vecka och går och oroar mig för att hunden ska skada sig eller bli ormbiten så att vi bli förhindrad att komma iväg. Det skulle vara så typiskt då jag sett fram emot den här veckan. Kanske man ska stänga in hunden till det är dax att åka :)
Jag vet inte om jag någonsin sett så mycket orm under en sommar som nu, både huggorm och snok. Bra att tänka på om hunden blir ormbiten.
http://www.apoteket.se/privatpersoner/djur/sidor/Hund_Narolyckanarframme_Orm-oinsektsbett_Ormbett.aspx




Håll ögonen öppna och håll utkik så Ni inte sätter fötterna på någonorm som lligger och lurar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0