Vi har satt världsrekord....

.....i helgen när vi tävlade, två blindmarkeringar på fyra skick. Allt detta hann vi göra under 5 minuter. Det var tur att samlingen var så sen som kl. 9.45. Det hade nämligen känts än värre om jag hade varit uppe sedan kl. 5 på morgonen.
För att säga som den ena domaren, Staffan Nordin, gjorde när jag försökte skämtandes muntra upp mig själv och omgivningen med att säga att - "Det är väl det här som är utmaningen och det roliga med hundträning att vi alltid har något problem att analysera och klura på för att hitta en lösning" och han svarar kort och gott -"Det är roliga när det går bra". Jag har inget övrigt att tillägga utan kan bara hålla med, det är roligt när det går bra :)

Nu ska vi utvärdera, analysera, träna och hitta en lösning på problemet.

Säsongens sista tävling gör vi på söndag och efter gårdagens resultat så kan det ju knappast gå sämre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0